اخبار هرمزگان

رونمایی از سامانه متحرک (خودرویی) ثبت تخلفات رانندگی در بندرعباس

امتیازپست post

مرکز خلیج فارس، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: تخلفات رانندگی توقف ممنوع، توقف در حریم پیاده‌رو، حریم گذرگاه عابر پیاده، چهارراه، تونل، توقف حریم پل، ایستگاه تاکسی و اتوبوس در این سامانه ثبت می‌شود.

سردار عزیزالله ملکی افزود: این سامانه نقش بسزایی در کاهش و روان سازی ترافیک دارد.

وی گفت: خودروی ثبت تخلف دارای سیستم تشخیص آدرس موقعیت خودرو متخلف، توانایی ثبت و ذخیره سازی عکس‌های گرفته شده در دمای ۲۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد و رطوبت ۹۶ درصد تا ۳۰ روز دارد.

سردار ملکی افزود: این خودرو هوشمند متحرک علاوه بر مدیریت ترافیک شهر بویژه معابر و خیابان‌ها به افزایش سطح امنیت عبور و مرور و پیشگیری از تخلفات خودرویی کمک می‌کند و در صورت ثبت پلاک وسیله نقلیه در کمترین زمان از طریق ارسال پیامک نوع تخلف و مبلغ جریمه به مالک اطلاع رسانی می‌شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان در این مراسم با تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران چشم بینا و امین جامعه هستند.

سردار عزیزالله ملکی افزود:انعکاس به موقع اخبار و اعتمادسازی در جامعه از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: براساس اعلام وزارت کشور، هرمزگان جز پنج استان امن کشور است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس هم در این مراسم گفت: خدمات ارزنده و کوشش صادقانه و کار جهادی خبرنگاران در عرصه خبررسانی درخور شایسته قدردانی است.

مهران جلایی افزود: خوشبختانه همکاری و همدلی خوبی بین اصحاب رسانه و نیری انتظامی وجود دارد که وجود امنیت در جامعه از نتایج آن است.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان هم گفت: رسانه‌های استان با همه ظرفیت آمادگی انعکاس اخبار را دارند و همکاری دو سویه با نیروی انتظامی موجب آگاهی خوب مردم از خدمات پلیس شده است.

قاسمی افزود: از مجموع ۱۴۲ رسانه دارای مجوز در استان ۷۰ رسانه مربوط به نمایندگی رسانه‌های سراسری، ۹۶ رسانه مکتوب و ۳۶ پایگاه خبری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا