اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی فانوس قشم

امتیازپست post

اقامتگاه بوم گردی فانوس قشم یک خانه شخصی تجهیز شده در دل روستای سهیلی بوده که سالانه پذیرای میهمانان زیادی از سراسر کشور است . روستای سهیلی یکی از مکان های مناسب برای اقامت شبانه مسافرانی می باشد که قصد از جنگل های حرا ، ساحل لاک پشت ها ، دلفین ها و بام قشم دارند. صاحب اقامتگاه یک رستوران سنتی هم دارد که با غذاهای خوشمزه اش میان مسافران طرفداران زیادی دارد و از میهمان اقامتگاهش هم در همین رستوران پذیرایی میکند .

اقامتگاه بوم گردی فانوس قشم سه باب اتاق دارد که هرسه تمیز ، مفروش و دارای وسیله خنک کننده و رختخواب برای اقامت میهمانان هستند . دقت کنید که سرویس بهداشتی برای همه اتاق مشترک است . فانوس میتواند پذیرای 20 تا 25 میهمان باشد .

 

دیدنی های نزدیک به اقامتگاه فانوس :

جنگل حرا : 5 دقیقه

تنگه چاه کوه : 20 دقیقه

ساحل دلفین ها : 15 دقیقه

غار نمکی : 50 دقیقه

بام قشم : 4 دقیقه

 

هرچند تعداد زیادی اقامتگاه بوم گردی در سراسر قشم وجود دارد ولی با خنک شدن هوا این اقامتگاه پر میشوند از مسافرانی که علاقه ای به اقامت در هتل های مدرن ندارند و میخواهند زندگی بومی مردم جزیره را تجربه کنند . البته به جز محیط سنتی ، گرم و صمیمی، این بوم گردی ها در سراسر جزیره در روستاهای مختلف پراکنده اند و شما اجباری به اقامت در خود شهر قشم ندارید . در فصل پاییز و زمستان به خصوص اگر چند تعطیلی پشت سرهم باشد پیدا کردن اتاق خالی در اقامتگاه های بوم گردی بسیار سخت خواهد بود . پس اگر قصد سفر دارید اقامتگاه مورد نظرتان را از چند روز قبل رزرو کنید .

 

اقامتگاه بوم گردی فانوس قشم

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا