جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل نخل زرین قشم

امتیازپست post

هتل دو ستاره نخل زرین در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. این هتل در بلوار امام قلی خان شهر قشم (نزدیک مجتمع تجاری بین‌المللی زیتون قشم) واقع شده است. هتل نخل زرین قشم با تعداد زیادی فضای اقامتی شامل اتاق و سوئیت پذیرای مسافران جزیره زیبای قشم است.

این هتل با بیش از ۷ سال سابقه، دارای یک طبقه بنا و ۴۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب است. نمای این هتل سفید رنگ است و به راحتی از فاصله دور تشخیص داده می‌‌شود. به طور کلی این هتل دارای ۱۲۰ تخت است. ظرفیت لابی هم ۲۰ نفر تخمین زده می‌شود. هتل نخل زرین طلایی قشم تقریباً در مرکز شهر قشم واقع شده است و به سواحل نیلگون خیلج فارس نیز نزدیک است.

امکانات هتل نخل زرین قشم

همانطور که گفته شد این هتل دو ستاره است و بیشتر مناسب سفرهای کاری و سفرهای توریستی و سیاحتی اقتصادی می باشد. اگر همه سفر شما توریستی است؛ بهتر است این نکات را پیش از اقامت در این هتل در نظر بگیرید. اینترنت در لابی موجود هست که استفاده از آن نامحدود و رایگان است. کودکان زیر ۵ سال درصورت استفاده نکردن از سرویس می‌توانند اقامت رایگان داشته باشند. نرخ پذیرش مهمان خارجی (چه غیرعرب زبان و چه عرب زبان) با نرخنامه متفاوت است. پذیریش خانم مجرد به شرط همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

از امکانات هتل دو ستاره نخل زرین قشم می‌توان به تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت بی‌سیم، سرویس بهداشتی (برخی از واحدهای اقامتی)، صندوق امانات، روم سرویس، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد که تقریباً در همه هتل‌ها موجود است. صبحانه در این هتل رایگان است. در این هتل جعبه کمک‌های اولیه موجود می‌باشد و تاکسی سرویس هم در نظر گرفته شده است. هتل نخل زرین قشم فضای سبز و نمازخانه نیز دارد. نکته شایان ذکر هزینه اقامت در این هتل است که به نسبت هتل‌های دیگر در جزیره قشم مناسب‌تر است. اکثر افرادی که در این هتل اقامت داشته‌اند اذعان کرده‌اند که به نسبت هزینه‌ای که متحمل شده‌اند امکانات مناسبی دریافت کرده‌اند.

اتاق های هتل نخل زرین قشم

لیست اتاق‌های هتل نخل زرین قشم به ترتیب دو تخته توبین (دو تخت یک نفره جداگانه)، دو تخته دابل (یک تخت دو نفره)، ‌اتاق سه تخته ۱ (سه تخت یک نفره جداگانه)، اتاق سه تخته ۲ (سه تخت یک نفره جداگانه، به لحاظ فضا اقامتی کمی با اتاق سه تخته ۱ متفاوت است)، اتاق چهار تخته (دو تخت دو نفره به همراه یک تخت یک نفره) و سوئیت یک خوابه پنج تخته می‌باشد. بعضی از اتاق‌ها پنجره ندارند و اگر نسبت به این موضوع حساسیت دارید حتماً پیش از رزرو با برقراری تماس و انجام هماهنگی‌های لازم از پنجره‌دار بودن اتاق خود مطمئن شوید.

موقعیت مکانی هتل نخل زرین قشم

هتل نخل زرین طلایی قشم از موقعیت بسیار مناسبی در شهر قشم میدان امام قلی خان برخوردار است. از این حیث می‌توان گفت که یکی از بهترین هتل‌های شهر قشم است. در صورتی که در هتل دو ستاره نخل زرین اقامت داشته باشید، فاصله زمانی شما تا مرکز شهر با خودروی شخصی تقریباً ۵ دقیقه و فاصله هتل نخل زرین قشم تا فرودگاه بین‌المللی قشم تقریباً ۴۵ دقیقه است.

تا سیتی سنتر یک و دو قشم نیز،‌ ۲ الی ۳ دقیقه پیاده‌روی نیاز است. همچنین این هتل به سواحل و دریا جزیره قشم نزدیک می‌باشد. نکته جالب توجه این است که هتل نخل زرین خارج از محدوده ترافیک شهر واقع شده است. برای رفتن به بازار سنتی قدیم قشم نیز کافی است یک پیادروی ۵ دقیقه‌ای داشته باشید. همچنین این هتل به پارک زیتون، غار نمکدان، غارهای خوربس و قلعه پرتغالی‌ها نیز نزدیک است و پیاده هم می‌توانید به این اماکن دیدنی جزیره قشم بروید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا