جاذبه های تفریحیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

مجتمع تفریحی و گردشگری هامون

امتیازپست post

شم دارای اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری فراوانی بوده که هر توریستی را به خود جذب می کنند که مجموعه تفریحی هامون یکی از این اماکن پر طرفدار در جزیره قشم می باشد. مجموعه تفریحی هامون جزو یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی و گردشگری است که دارای امکانات زیادی برای بازدید کنندگان دارد. در این مجموعه بزرگ و عظیم رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی بوده که با انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فست فود و بین المللی آماده پذیرایی از مشتریان عزیز می باشد همچنین در رستوران های ایرانی و محلی که در قسمت فضای باز قرار دارند موسیقی زنده بندی نواخته می شود که فضایی مفرح و لذت بخشی را برای مشتریان عزیز به همراه دارد.

همچنین انتهای این مجموعه به ساحل می رسد که محل مناسبی برای تفریحات دریایی بوده که امکانات ورزشی نیز برای گردشگران گرامی تور قشم فراهم کرده اند که می توان به جت اسکی، قایق رانی، اسکی روی آب و ورزش های ساحل دیگر اشاره کرد که بازدید کنندگان می توانند با پرداخت هزینه ورزش دلخواه خود از این امکانات ورزشی لذت ببرند. در بخشی دیگر از مجموعه تفریحی هامون ورزش های دیگری را نیز در خود جای داده که می توان به پیست اسب سواری که مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرند اشاره کرد.

 

 

همچنین سالن های فوتسال، زمین والیبال ساحلی، سالن پینگ پنگ و فوتبال دستی و ورزش های دیگری را نیز در خود جای داده که خود را به یک مجموعه گردشگری و تفریحی عالی و بی عیب تبدیل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا