اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی علیشاهی قشم

امتیازپست post

اقامتگاه بوم گردی علیشاهی قشم در روستای طبل و در 70 کیلومتر از شهر قشم استان هرمزگان واقع شده است. این خانه ی بومی یک خانه در روستایی زیبا با بهترین خدمات رفاهی است که به علت نزدیکی به جاذبه های گردشگری این منطقه گزینه ی مناسبی برای اقامت شما گردشگران عزیز خواهد بود.

اقامتگاه بوم گردی علیشاهی قشم دارای 7 باب اتاق سنتی با ظرفیت اسکان و پذیرش 60 گردشگر می باشد که حمام و سرویس بهداشتی ایرانی فرنگی بین تمامی اتاق های این اقامتگاه به صورت مشترک قابل استفاده است. گفتنی است سرویس خواب در تمامی اتاق ها به صورت سرویس کف خواب و 2 باب اتاق این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی و حمام مستقل است.

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به پارکینگ غیر مسقف، سرویس دهی اینترنت، غذاهای محلی و سرویس های گرمایشی و سرمایشی مانند کولر گازی اشاره کرد.

همچنین در صورت درخواست و هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانید انواع غذاهای محلی جنوبی نطیر ماهی برشته، کلمبا، زیبون، موفلک، هواری و برنج دیشو که تماما با مواد اولیه ارکانیگ تهیه و طبخ شده است را سفارش دهید. گفتنی است یک غرفه صنایع دستی محلی نیز در این اقامتگاه فعال می باشد و شما گردشگران عزیز می توانید سوغات سفر خود را از آنجا تهیه کنید.

جاذبه های دیدنی و گردشگری این منطقه که در نزدیکی این اقامتگاه قرار گرفته اند و گردشگران با طی مسافتی کوتاه می توانند به آن ها برسند می توان موارد ذیل را نام برد:

جنگل‌ های حرا با وسعتی ۲۰۰ کیلومتری که دارای درختانی زیبا در درون خود است که توانسته اند در آب شور این منطقه رشد کنند و از نکات جالب این جنگل تصفیه و شیرین کردن آب توسط درختان آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا