اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی خاله خورشید قشم

5/5 - (1 امتیاز)

اقامتگاه بوم گردی خاله خورشید قشم خانه ای قدیمی و متعلق به دوران پهلوی است که بنای اولیه آن حدود سال 1312 ساخته شده است. این خانه که به صورت همکف بنا شده و دارای 3 واحد اقامتی است، در سال 1387 بازسازی و به عنوان اقامتگاه به بهره برداری رسید.

اقامت گاه بوم گردی خاله خورشید در روستای شیب دراز در جنوب قشم و در نزدیکی ساحل شیب دراز قرار دارد. ساحل شیب دراز محلی است که قایق های جزیره هنگام در آنجا توقف دارند. در این اقامتگاه می توانید لباس محلی بپوشید و با آن عکس بگیرید و با هنر شک بافی توسط خاله خورشید آشنا شوید و در صورت تمایل درخواست دهید تا روی دست و بدن شما با حنا طراحی کنند.

 

اقامتگاه بوم گردی خاله خورشید دارای دو اتاق و یک سالن بدون سرویس بهداشتی و آشپزخانه است و یک سوئیت هم با سرویس بهداشتی و آشپزخانه دارد. سرویس بهداشتی و آشپزخانه برای اتاق هایی که ندارند در فضای عمومی برقرار است. تعداد سرویس بهداشتی ها سه عدد است که یکی از آنها فرنگی می باشد.

 

هرچند ظرفیت اقامت گاه خاله خورشید حدود 10 نفر است ولی اگر تعدادتان بیشتر هم بود نگران نباشید. خانه های اطراف این اقامتگاه همگی با خاله خورشید همکاری دارند و شما می توانید در هرکدام از آنها که نیاز بود با همان مدیریت خاله خورشید اقامت داشته باشید.

 

خانه خاله خورشید در فاصله کمی از دریا قرار دارد و در جلوی آن ساحل بکری برای شنا وجود دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا