جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانمراکز خرید

بازار پردیس قشم

امتیازپست post

بازار پردیس قشم: جزیره زیبای قشم علاوه بر جاذبه‌ها و زیبایی‌هایی که دارد مقصدی مناسب برای عاشقان خرید است. بازارهای جزیره قشم به علت داشتن معافیت‌های گمرگی و مالیاتی از قیمت خوب و رونق چشمگیری برخوردارند. یکی از مهمترین بازارهای این شهر که در سال‌های اخیر افتتاح شده است حتما خرید کنید.

چرا که یکی قسمت‌های مهم سفرتان بازدید و خرید از بازار پردیس قشم است. این بازار  4 طبقه و 148 فروشگاه دارد که طبقه اول و دوم این مرکز خرید تجاری 58 فروشگاه را در خود جای داده است. طبقات سوم و چهارم این بازار کاربرد مسکونی دارد و از 90 واحد مسکونی تشکیل شده است.

در طبقات تجاری این بازار شما می توانید انواع لباس، کیف‌و‌کفش، وسایل تزئینی و سایر اجناس موردنیاز خود را خرید نمایید. همچنین پس از گشت‌و‌گذار در بازار برای استراحت به کافی‌شاپ‌های این بازار بروید و از نوشیدنی‌های خوشمزه این مکان نوشِ جان کنید. جالب است که بدانید در بازار پردیس قشم شما می‌توانید از امکاناتی همچون خدمات کامپیوتری، کافی‌نت، کلاس‌های آموزش زبان و کامپیوتر، نمایندگی انحصاری ایران خودرو، بانک تجارت، موسسه مالی بنیاد و آسانسورشیشه‌ای استفاده کنید.

شما در بازدید از طبقات بازار پردیس قشم از نمایندگی محصولات جین، ماشین، رنگ ویندوز، کن وود و ماتسوشیتا نیز دیدن می‌کنید. این بازار در حال حاضر در بلوار ولیعصر جزیره قشم و روبه‌روی بازار ستاره قشم و بازار فردوسی قرار دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا