جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانمراکز خرید

بازار مرجان قشم

امتیازپست post

اگر قصد سفر به جزیره قشم دارید و می‌خواهید خرید فوق‌العاده‌ای را در این جزیره زیبا داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به بازار مرجان قشم بروید و هر آنچه را که دوست دارید از آنجا خرید نمایید. بازار مرجان قشم در مقابل مجتمع خلیج فارس قرار دارد و به دلیل قرارگیری در نزدیکی مرکز خرید لولو سنتر، مردم و گردشگرانی که با تور قشم به این جزیره سفر می‌کنند، بیشتر این مرکز خرید را با نام لولو سنتر می‌شناسند.

این بازار سه طبقه دارد که از 2 فاز تشکیل شده و در طبقه زیرین آن مرکز خرید لولو هایپر مارکت واقع شده است. لولو هایپر یک هایپر مارکت بسیار بزرگ است که تمام موارد موردنیاز شما را در اختیار شما می‌گذارد. در این طبقه انواع مواد غذایی، لبنیات، خشکبار، تنقلات، سبزیجات، میوه، فراورده‌های گوشتی و هر آنچه از مواد غذایی را که فکر کنید در خود جای داده تا مایحتاج مراجعه‌کنندگان را به صورت کامل برطرف سازد.

در قسمت‌های دیگر طبقه زیرین بازار مرجان انواع مواد بهداشتی از جمله دستمال کاغذی و شامپو، مایع دستشویی، انواع خوشبوکننده هوا، مایع ظرفشویی، صابون و غیره وجود دارد. همچنین شما با گشت‌وگذار در قسمت‌های مختلف فروشگاه هایپرمارکت بازار مرجان قشم، لاین مربوط به لوازم آشپزخانه و ظروف را می‌بینید که هر آنچه که لازم داشته باشید می‌توانید در این قسمت پیدا کنید. طبقه همکف و اول این بازار اداری و 60 فروشگاه دارد و طبقه دوم آن نیز مسکونی و 8 واحد آپارتمان را در خود جای می‌دهد.

در بازدید از طبقه دوم بازار مرجان قشم (لولو سنتر)، انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، انواع کفش‌ها و صندل‌های زنانه و مردانه و بچگانه، انواع اسباب بازی و عروسک، انواع لوازم‌التحریر، روتختی‌های نخی، حوله، چمدان، وسایل تزئینی و هر آنچه را که مورد نیازتان است را در خود گنجانده است. در طبقه بالای بازار مرجان قشم، رستورانی به نام رستوران جزیره که به تازگی افتتاح شده وجود دارد که بعد از خرید از لولو سنتر و لولو هایپر (بازار مرجان قشم) می‌توانید با خوردن یک غذا و نوشیدنی خوشمزه و لذیذ، خستگی خرید را از تن خود بیرون کنید و در کنار دوستان و همراهانتان روز خوشی را با هم در این مرکز خرید سپری ‌کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا