اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه و رستوران عمو زینل قشم

امتیازپست post

اقامتگاه و رستوران عمو زینل قشم بوم گردی و رستوران عموزینل در روستای معروف شیب دراز نزدیک به ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است . این خانه 4 باب اتاق و یک سوئیت دارد که همگی مبله بوده و دارای سرویس بهداشتی اختصاصی هستند . اتاق های عموزینل ظرفیت پذیرایی از 6 نفر را دارند و سوئیت خانه میتواند پذیرای 8 نفر باشد . اقامتگاه و رستوران عمو زینل قشم یک رستوران ساحلی با محیط سنتی و غذاهای بومی خوشمزه دارد که طرفداران زیادی هم دارد. هرچند اتاق های عموزینل مدرن هستند و نمیتوانند امکان تجربه یک زندگی سنتی بومی را برایتان فراهم کنند اما رستوران و محیط بیرون خانه دوست داشتنی و خاطره انگیز است

هر قانون و مقررات دیگری در اقامتگاه شما وجود دارد ذکر کنید :

رعایت نظم و آرامش مهم است.

وعده ها:

صبحانه

ناهار

شام

امکان سفارش غذای خاص

امکانات:

حمام مشترک

دستشویی مشترک

پارکینگ اختصاصی

پرداخت با کارت اعتباری

آب

برق

 

اقامتگاه و رستوران عمو زینل قشم

 

این دره در بخش جنوبی جنگل حرا قرار گرفته است و به دلیل وجود اشکال و احجام طبیعی پر شمار نام دره تندیس ها را برآن نهادند. گویی این اشکال توسط یک هنرمند خِبره، سال‌ها به شکل دادن خاک و سنگ پرداخته است. آن چه که در منطقه دره تندیس ها به چشم می‌خورد، بازمانده دشتی است که زمانی به بام قشم می‌رسید. با بالا آمدگی تدریجی جزیره و عقب رفتن ساحل، بخش‌هایی به وجود آمد.

در حال حاضر دره تندیس ها یکی از این بخش‌ها محسوب می‌شود که فرسایش ساحلی چشمگیری را پس از بیرون آمدن از زیر آب متحمل شده است. این فرسودگی از سوی دریا به سمت بام قشم کاهش پیدا می‌کند. دره تندیس ها از لحاظ ساختاری شبیه به دره ستاره ها می‌ماند، با این تفاوت که وسعت بیشتری داشته است.

مسافران در مسیر رسیدن به دره تندیس ها می‌توانند از جنگل حرا به سمت روستای طبل حرکت کنند و از آنجا دوباره رو به پایین در مسیر سلخ به سمت بام قشم بروند که ناگهان با هیبتی از تندیس های غول آسا رو به رو می‎‌شوند. باور کردن اینکه تیشه هیچ بشری این تندیس ها را نتراشیده است، سخت به نظر می‌رسد. سنگواره‌هایی را می‌توانید در قسمت‌هایی از دره تندیس ها ببینید که بیشتر مربوط به صدف های دو کفه‌ای است و در برخی نقاط به صورت توده‌ای جمع شده‌اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا