اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی پیر حرا قشم

امتیازپست post

اقامتگاه بوم گردی پیر حرا در روستای طبل، جزیره  زیبای قشم، استان هرمزگان واقع شده است. اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم و تجربه ی شیرین اقامت در خانه های بومی جنوب را دارید، می توانید به اقامتگاه پیرحرا بیایید و خاطرات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اقامتگاه بوم گردی پیر حرا با 9 فضای اقامتی پذیرای مسافران تمامی نقاط کشور و خارج از کشور است. این 9 اتاق که دور تا دور حیاط قرار دارند، شامل 2 اتاق 4 نفره، 1 اتاق 8 نفره، 1 اتاق 10 نفره، 1 اتاق 5 نفره، 2 اتاق 6 نفره جهت اقامت مسافران و 1 اتاق جهت اقامت مسئولین اقامتگاه می باشد. تمامی اتاق ها بصورت کاملا سنتی و کف خواب و دارای تشک و پتو هستند همچنین تمامی اتاق ها مجهز به کولر گازی می باشند. توالت ایرانی و حمام در 3 اتاق این بوم گردی تعبیه شده و اتاق هایی که فاقد آن هستند، می بایست از 3 توالت  و حمام عمومی که در محوطه قرار دارد، استفاده کنند.

در بوم گردی پیر حرا پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور جهت ارتباط و راهنمایی گردشگران خارجی آماده به خدمت هستند. پارکینگ غیر مسقف از جمله امکانات این اقامتگاه بوده و علاوه بر آن امکان استفاده از اینترنت نیز بصورت رایگان برای مسافران وجود دارد. در این بوم گردی آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مسافران وجود ندارد بنابراین گردشگران با هماهنگی قبلی و در صورت تمایل می بایست غذاهای محلی را در اقامتگاه سفارش دهند. میگو، ماهی، مرغ و سایر غذاهای محلی جنوبی در منوی غذایی بوم گردی پیر حرا موجود است. اقامت در این اقامتگاه با صبحانه رایگان بوده و از جمله برنامه هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده، می توان اجرای موسیقی سنتی، گشت و گذار در طبیعت اطراف، جنگل حرا و سایر جاذبه های جزیره را نام برد.

روستای طبل در نزدیکی سواحل شمالی جزیره قشم و 60 کیلومتری از شهر قشم واقع شده و یکی به جنگل های حرا بسیار نزدیک است. یکی از ویژگی های ارتفاعات روستای طبل این است که اگر به بلندای کوه‌ های روستا بروید می‌توانید دو طرف جزیره و سواحل جنوبی و شمالی را به خوبی مشاهده کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا