جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل دیانا قشم

امتیازپست post

هتل دیانا قشم در سال 1390 افتتاح گردیده است. این هتل نوساز دارای 4 طبقه و تعداد 24 باب واحد اقامتی است. از مزایای اقامت در این هتل نزدیکی به بازار سنتی قشم، مجتمع تجاری خلیج فارس، بازار بزرگ بین‌المللی ستاره، مجتمع تجاری سیتی سنتر و پارک زیتون می‌باشد.

این هتل نوساز امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را در اختیار میهمانان قرار داده است، از جمله تلفن، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی از واحدهای اقامتی)، آسانسور، روم سرویس، تاکسی سرویس، رستوران و پارکینگ.

آدرس هتل دیانا قشم:

قشم، بلوار آزادگان، نبش میدان شهدای گمنام

 

هتل دیانا قشم

 

هتل دیانا قشم

 

زمین‌شناسی قشم

تاریخچه زمین‌شناسی و تکتونیک منطقه: بخش شمالی خلیج‌فارس قسمتی از بخش جنوب شرقی زون ساختاری زاگرس را تشکیل می‌دهد که با روند کمربند چین‌خورده – راندگی شمال غربی – جنوب شرقی در اثر آخرین فاز کوه‌زایی آلپین در پلیو – پلیئستوسن چین‌خورده و دگرریخت شده‌است.

سازندهای زمین‌شناسی این کمربند ممکن است محدوده سنی دیرینه‌زیستی پیشین تا ترشیری داشته باشند و شامل دیاپیرهای منسوب به پالئوزوئیک پیشین به نام سری هرمز بوده که تا عهد حاضر به طرف سازندهای بالایی و تا روی زمین فعال بوده‌اند. بر اساس نظر اکثریت زمین‌شناسان این منطقه از نظر تکتونیکی از زمان ترشیری پسین به عنوان ناحیه فعال تکتونیکی بخش جنوبی پیشانی دیگر ریختی یا کمربند همگرایی (بین‌النهرین و حوزه خلیج‌فارس) و همچنین حاشیه‌های صفحه فشارشی و برخوردی قاره ایران – عربی، فعال بوده‌است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا