جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل ارم قشم

امتیازپست post

هتل نوساز ارم لوکس‌ترین هتل جزیره قشم می‌باشد که در سال 1395 افتتاح شده است. این هتل دارای 5 طبقه و تعداد 105 باب واحد اقامتی می‌باشد. دسترسی مناسب به بازارهای قشم و داشتن هر دو نمای دریا و شهر از مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌رود.

22 اتاق این هتل در طبقه همکف حیاط (لابی 2، کلاس C) از شماره 101 الی 122 و 25 اتاق آن در لابی اول که پذیرش واقع شده قرار دارد (کلاس B) از شماره 201 الی 226 و سه طبقه‌ آن طبقه اول از شماره 301 الی 317 و طبقه دوم از شماره 401 الی 417 و طبقه سوم از شماره 501 الی 517 می‌باشد (کلاس A و دید دریا) واقع شده است.

آدرس هتل ارم قشم:

قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

 

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

 

جزیره قشم با وسعتی نزدیک به ۱۵۰۰ کیلومترمربع، بیشترین سواحل و کرانه‌ها را در بین جزایر خلیج‌فارس به خود اختصاص می‌دهد. سواحل زیتون، سیمین، جزایر ناز، سوزا، مسن، لافت، شیب‌دراز، سلخ و دوستکو از دیدنی‌ترین سواحل جزیره قشم محسوب می‌شوند.

 

از ویژگی‌های ساحل‌شناختی این جزیره، تنوع سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی آن است که چنین خصوصیتی به‌طور یک جا در کمتر جزیره‌ای یافت می‌شود. سواحل شنی و ماسه‌ای نقره‌فام و سیمین براق نیز از دیگر انواع سواحل در جزیره قشم محسوب می‌شوند. ساحل صخره‌ای زیتون، ساحل شنی سیمین و سواحل گلی لافت و جنگل‌های حرا تنوع سواحل قشم را نشان می‌دهند.

 

ساحل صخره‌ای ریگو معروف به ساحل لاک‌پشت‌ها نیز از دیگر سواحل زیبای جزیره قشم است که لاک‌پشت‌ها در آنجا برای نفس‌گیری و تغذیه به روی آب می‌آیند.

 

سواحل زیبای جزیره هنگام در دو کیلومتری خط ساحلی جنوب جزیره قشم زیستگاه دلفین‌های باهوش و بازیگوش است که این مسئله موجب جذب گردشگران علاقه‌مند به قشم و جزیره هنگام شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا