جزیره کیششهرها و شهرستان های هرمزگانمراکز خرید

مرکز خرید زیتون کیش

امتیازپست post

بازار زیتون از لحاظ نوع معماری خاص بوده و یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره می باشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است. معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است.

مرکز خرید زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد ودارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.

در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید.

کیف و کفش – روسری – پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه – فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی – فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه – عطر و ادوکلن و.. از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود.

بازار زیتون کیش از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته است. شما می توانید در کنار خرید و دیدن این بازار سراغ تفریحات دریایی بروید. از مزایای دیگر می توان به این اشاره کرد که در کنار سایر بازارهای مانند مرکز تجاری کیش و مرکز خرید پانیذ قرار گرفته است و شما می توانید بازارهای شیک را در یک منطقه کنار هم ببینید. مرکز تجاری زیتون کیش اجناس مختلفی را به شما ارائه می کند و شما می توانید با بهترین قیمت مدنظرتان، به اجناس با کیفیت و متنوع دسترسی داشته باشید.امیدواریم که در تور کیش و در این بازار خرید لذت بخش و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا