جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل آرکا قشم

امتیازپست post

هتل آرکا در سال 1397 در شهر قشم تأسیس شده است. این هتل دارای 21 باب اتاق در 5 طبقه می‌باشد. از مزایای این هتل دسترسی به مراکز خرید قشم نظیر بازار قدیم و بازار ستاره با طی فاصله‌ی حداکثر 2 کیلومتر می‌باشد. همچنین مسافران می‌توانند با پیمودن مسافت 5 کیلومتر از هتل آرکا به پارک ساحلی زیتون دسترسی یابند و از تماشای دریا و ساحل نیلگون خلیج فارس لذت ببرند.

امکانات هتل آرکا قشم

اتاق های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت های پنج نفره واحدهای اقامتی هتل آرکا را تشکیل می دهند؛ واحدهایی که چشم اندازهای زیبایی رو به دریا دارند. امکانات تعبیه شده در اتاق ها و سوئیت ها هم با توجه به قیمت، مناسب هستند. برای مثال می توان به یخچال، حمام و لوازم بهداشتی، مبلمان و دراور، تلویزیون، تلفن و اینترنت اشاره کرد. علاوه بر این، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش به شما این امکان را می دهد که هوای اتاق را مطابق میل خود تنظیم کنید. وجود صندوق امانات و سیستم اطفای حریق هم خیال شما را از بابت امنیت و ایمنی آسوده می کنند. هر دو نوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هم در واحدهای هتل در دسترس هستند.

هتل آرکا خدمات متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. به طور نمونه پارکینگ رایگان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و گشت نیم روزی رفت و آمد شما را آسان تر می کنند. در لابی هتل امکان استفاده از تلفن، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و کافی شاپ وجود دارد. و بالاخره اینکه خشکشویی، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه فکس و کپی نیز از دیگر خدمات هتل آرکا قشم به شمار می روند.

قوانین هتل آرکا قشم:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

هزینه برای اقامت کودکان از 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه 50% سرویس اضافی تعلق خواهد گرفت.

آدرس هتل آرکا قشم:

قشم، بازار قدیم، بلوار صیادان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا