جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانمراکز خرید

مرکز خرید ستاره قشم

امتیازپست post

مرکز خرید ستاره قشم یکی از بهترین مراکز خرید موجود در جزیره قشم می باشد که ما در این مقاله قصد داریم امکانات و فروشگاه های این مجموعه را بررسی کنیم.

بسیاری از گردشگران تور قشم تنها با هدف خرید به این جزیره سفر می کنند و مرکز خرید ستاره قشم یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در این جزیره به شمار می آید، این مجموعه در خیابان ولی عصر و در بازار قشم واقع شده است.

مرکز خرید ستاره قشم که در سال 1376 افتتاح شده است دارای ساختمانی سه طبقه می باشد، مساحت این مجموعه بیش از 10 هزار متر مربع می باشد و در مجموع دارای 5 درب ورودی است.

اغلب فروشگاه های این مرکز خرید اجناس با کیفیت را با قیمتی ارزان تر به مشتریان خود عرضه می کنند و این امر یکی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید در میان گردشگران تور قشم و همچنین مردم محلی می باشد.

خوب است بدانید در این مرکز خرید بیش 400 فروشگاه در زمینه های فروش کیف، کفش، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره فعالیت می کنند

لازم به ذکر است که برخی از برند های مطرح دنیا نظیر نیوا، سامسونگ، کلیون، آرکانسیل، سونی، جی وی سی، تفال، فیلیپس، شوارتسکلف آلمانی و غیره در این مرکز خرید نمایندگی دارند و به شما این امکان را می دهند تا اجناس با کیفیت و برند را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در این مجموعه امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری نیز وجود دارد که برخی از آن عبارتند از نمازخانه، فضای بازی برای کودکان، کافه، رستوران، آرایشگاه، سالن بیلیارد و غیره که گردشگران می توانند از تمامی آن ها استفاده کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا