جاذبه های تفریحیجزیره کیششهرها و شهرستان های هرمزگان

پارک کیبل اسکی کیش

امتیازپست post

پارک کیبل اسکی آکواکوم کیش یکی از بزرگترین مجموعه های کیبل اسکی در جهان می باشد. این پارک در یکی از زیباترین و بهترین قسمت های ساحل نقره ای فام شرقی قرار گرفته است و دارای زیبایی های منحصر به فردی است.

این پارک در نزدیکی درختان نارگیل و درختان لور قدیمی و در کنار آلاچیق های زیبا قرار گرفته است. این منطقه سرسبز و زیبا با وجود اسکله بزرگ تفریحی بسیار زیبا و مجلل شده است و دارای جاذبه های فراوانی می باشد. این یکی از خاطره انگیز ترین مکان های کیش است که جذابیت زیادی دارد.

 

مسافت پارک کیبل اسکی

همانطور که گفته شد پارک کیبل اسکی اولین و بزرگترین سایت اسکی در خاورمیانه می باشد که دارای جاذبه های بسیار زیاد و منحصر به فردی است. طول پارک کیبل اسکی در این جزیره به اندازه 860 متر است و دارای عرضی به اندازه 160 متر است که به طور کلی یک مجموعه تفریحی بسیار بزرگ را تشکیل داده اند.

سرویس دهی این مکان بسیار عالی می باشد و برای اینکه سرویس دهی بهتری برای علاقه مندان این ورزش انجام شود 5 برج در خلیج فارس نصب شده است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت سرویس دهی می کنند. به طور کلی می توانند به 12 نفر به طور همزمان سرویس رسانی کنند.

 

 

امکانات پارک کیبل اسکی

جالب است بدانید که در این مجموعه تفریحی امکانات بسیار زیادی برای راحتی هر چه بیشتر علاقه مندان ایجاد شده است. در این مکان می توان از امکاناتی مانند رختکن و دوش، سکوی شروع اسکی، اتاق آموزش، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص برای ورزش کیبل اسکی، دفتر رزرواسیون و غرفه ها استفاده کرد.

تمامی این امکانات فرصت بهتری برای لذت بردن از اسکی را ایجاد می کنند. در این مجموعه ورزشی همه افراد در هر سنی می توانند از این تفریح لذت ببرند. از 3 سال گرفته تا افرادی که در بالاترین سن قرار دارند می توانند از این ورزش تفریحی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا