جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانمراکز خرید

بازار قدیم درگهان

امتیازپست post

ساعت کاری معمول بازار قدیم درگهان از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهره ولی تو ایام شلوغ مثل عید نوروز ساعت کاری عوض میشه و از ساعت ۸ صبح تا حدود ۱۲ شب ادامه داره که البته اون موقع زمینه فعالیت مغازه ها از عمده فروشی به تک فروشی تغییر میکنه.

بازار قدیم درگهان قدیمی ترین بازار درگهانه. شکل بازار کاملا به شکل سنتی هست و از راهروها و کوچه های تو در تو و قدیمی شکل گرفته. اگر به دنبال خرید عمده هستید، می تونید از اینجا خرید کنید. البته با اینکه تمرکز بازار روی عمده هست، اما تو بیشتر مغازه ها تکی، اون هم البته به صورت محدود پیدا میشه. تک فروشی البته این جا مثل جاهای دیگه نیست. اجناسی که به صورت تکی فروخته میشه، درواقع آخرین اقلام باقی مونده از یه جنسه که فروشنده می خواد تموم کنه. تکی تو اینجا معمولا اگر گیر بیاد ارزونتر هم هست چون مغازه دار کارش عمده هست، حوصله چونه رو اجناس تکی نداره. پس اگر اومدید جزیره قشم و شهر درگهان و دنبال جنس ارزون، به خصوص پوشاک ،هستید اینجا رو از دست ندید.

 

بازار قدیم درگهان در قلب این شهر قرار داره که البته مرکز تجاری این شهر هم محسوب میشه و این بازار در مجاورت بازارها و رستوران های خیلی زیاد دیگه ای قرار داره.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا