بندرعباسشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل هرمز بندرعباس

امتیازپست post

هتل هرمز بندرعباس، یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. اگر اقامتی عالی و ایده‌آل، بهره‌مند از امکانات رفاهی بی‌نظیر، آرامشی فوق‌العاده و تفریحاتی بانشاط می‌خواهید، هتل هرمز انتخاب مطلوبی برای شماست.

هتل هرمز بندرعباس در سال 1381 توسط شرکت فیلی قشم بنا نهاده شد. این هتل در زمینی به مساحت حدود 50000 متر مربع و در 7 طبقه احداث شده است. نزدیکی هتل بین المللی هرمز به سواحل خلیج فارس، برخورداری از امکانات خاص در اتاق ها و سوئیت ها، به همراه رستوران مجلل، اقامتی آرام و به یادماندنی را در خاطر مهمانان ثبت می کند. محوطه و فضای سبز به همراه لابی وسیع، از دیگر امکانات در هتل پنج ستاره هرمز بندرعباس است.

دریافت برخی گواهینامه ها که بیانگر مدیریت کیفیت در صنعت هتلداری و گردشگری در راستای فراهم سازی محیطی امن، سرشار از آرامش و مورد اطمینان برای گردشگران است، از نکات مثبت این هتل به شمار می آید. شایان ذکر است هتل هرمز بندرعباس اولین هتل 5 ستاره در ایران است که موفق به دریافت گواهینامه های C.S و ( S.F.T (Safe for Tourist شده است. ممیزی هتل از سوی شرکت MIC انگلستان، صادرکننده گواهینامه های بین المللی ISO در سطح بین المللی، صادرشده است. قابل توجه مهمانان گرامی اتاق های هتل هرمز به دلیل قرارگیری در منطقه گرمسیری، فاقد سیستم گرمایشی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا