بندرعباسشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل سه ستاره ایران بندرعباس

امتیازپست post

هتل سه ستاره ایران در فروردین ماه 1395 به بهره برداری رسید و با امکانات و تجهیزات و دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و همچنین با مزیت نزدیک بودن به مراکز تجاری (واقع در قلب بازار بندرعباس) و اسکله شهید حقانی جهت سفر به جزایر خلیج فارس، و نیز دسترسی آسان به ادارات و ارگان های دولتی و شرکت های حمل ونقل در مرکز شهر بندرعباس واقع گردیده است.

لازم به ذکر است هتل سه ستاره ایران دارای 60 اتاق و بیش از 140 تخت می باشد و با امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان برای مهمانان تجهیز شده است.

از امکانات هتل ایران بندرعباس می‌توان به رستوران با محیطی شیک با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ با محیطی شاد و صمیمی با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، تاکسی‌سرویس، اینترنت، صندوق امانات و … اشاره کرد.

 

جاذبه‌ها

از جاذبه‌های اطراف هتل ایران بندرعباس می‌توان از مراکز تجاری مثل: سیتی سنتر، ستاره شهر، زیتون، بازار سنتی، بازارچه شهاب نام برد. علاوه بر این‌ها از این هتل دسترسی به مراکز تفریحی ازجمله اسکله حقانی جهت سفر به قشم و هرمز، اسکله باهنر و رجایی جهت ترخیص کالا، پارک‌های ساحلی، موزه‌های مردم‌شناسی، معبد هندوها و … آسان است.

 

دلایل انتخاب هتل:

نوساز بودن، دسترسی به مرکز شهر، دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا