جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل های

هتل المپیک قشم

امتیازپست post

هتل المپیک قشم در سال 1388 در جزیره قشم به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1394 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل المپیک دارای 16 واحد اقامتی است و واحدها به صورت ویلایی می باشد. این هتل دو ستاره با قرارگیری در نزدیکی میدان حافظ، دسترسی آسانی به مراکز خرید جزیره قشم مانند سیتی سنتر قشم 1 و 2 دارد و با مرکز خرید ستاره، بوستان سینما دریا و ساحل دریا 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با امکانات اقامتی مناسب، سعی در فراهم آوردن اقامتی آرام برای مهمانان گرامی دارد.

هتل المپیک قشم در بین مراکز بزرگ خرید و پارک ساحلی ساخته شده است. این هتل به دلیل زیبایی و تمیزی مورد استقبال مسافران و گردشگران خارجی و داخلی قرار گرفته است. از مزایای دیگر آن می‌توان به داشتن فضای سبز و آلاچیق و نزدیکی به مناطق دیدنی جزیره اشاره کرد. این هتل اتاق و سوییت‌هایی با ظرفیت‌های مختلف دارد.

 

 

هتل المپیک قشم

 

بنادر مهم صیادی و تجاری

بنادر مهم و صیادی شهرستان قشم به ترتیب زیر هستند:

۱ – بهمن ۲ – شهید ذاکری ۳ – بندر سوزا ۴ – باسعیدو ۵ – سلخ ۶ – کاوه ۷ – مسن ۸ – درگهان ۹ – لافت ۱۰ – فجر ۱۱ – شرکت نفت ۱۲ – رمچاه ۱۳ – کندالو ۱۴ – طبل ۱۵ – هنگام ۱۶ -کانی ۱۷ – دوستکو

جزایر پیرامون قشم

در کنار جزیره قشم، سه جزیره دیگر شامل جزیره هنگام، هرمز و لارک هم هستند. بعضی جزایر کوچک دیگری هم اطراف قشم وجود دارند که فاصله کمی با ساحل جزیره دارند و هنگام جزر و مد به ساحل جزیره می‌پیوندند و می‌گسلند همین باعث نامگذاری این چند جزیره کوچک به عنوان جزایر ناز شده‌ است که گویی در پیوستن به جزیره ناز می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا