جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل رویال قشم

امتیازپست post

هتل رویال قشم در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در پنج طبقه ساخته شده و 43 واحد اقامتی آن در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده اند. این هتل در خیابان فلسطین واقع است و فاصله 700 متری این هتل تا مراکز خرید ستاره و فردوسی، امکان تردد مهمانان گرامی را میسر کرده است. همچنین دسترسی آسان به دریا نیز مزیت دیگر هتل سه ستاره رویال قشم محسوب می شود. قابل توجه میهمانان گرامی هتل رویال در بخش ورودی دارای ده پله می باشد.

امکانات هتل

هتل رویال امکانات مطلوبی را جهت اقامتی خوب و خوش برای میهمانان مهیا کرده است، از جمله این امکانات می توان اشاره کرد به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، نمازخانه، آسانسور، رستوران و پارکینگ (با ظرفیت محدود).

آدرس هتل:

قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین

هتل رویال قشم

 

هتل رویال قشم

 

جزیرهٔ قشم یکی از جزیره‌های استان هرمزگان است که به‌عنوان بزرگترین جزیرهٔ ایران و خلیج‌فارس در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره در چند دههٔ اخیر به یکی از مکان‌های توریستی و گردشگری تبدیل شده‌است. از نقاط دیدنی این جزیره بازارها و دیدنی‌های طبیعی آن چون جنگل‌های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی خلیج فارس، درهٔ ستاره‌ها، جزایر ناز و سیمین و غار نمکدان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا