جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل آسمان قشم

امتیازپست post

هتل آسمان قشم در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسیده است و در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسیده است. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۱۷ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل در مرکز شهر و نزدیک بازار، ساحل، اسکله و قلعه پرتغالی‌ها می‌باشد. هتل آسمان قشم دارای 3 طبقه و تعداد 15 باب واحد اقامتی می‌باشد.

آدرس هتل:

قشم، میدان ولایت (ساعت سابق)، جنب دفتر هواپیمایی نادری

 

 

هتل آسمان قشم

 

جزایر پیرامون قشم

در کنار جزیره قشم، سه جزیره دیگر شامل جزیره هنگام، هرمز و لارک هم هستند. بعضی جزایر کوچک دیگری هم اطراف قشم وجود دارند که فاصله کمی با ساحل جزیره دارند و هنگام جزر و مد به ساحل جزیره می‌پیوندند و می‌گسلند همین باعث نامگذاری این چند جزیره کوچک به عنوان جزایر ناز شده‌ است که گویی در پیوستن به جزیره ناز می‌کنند.

 

جمعیت

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵جمعیت کل جزیره قشم ۱۴۸٬۹۹۳ نفر است که از این تعداد ۶۶٬۸۰۱ نفر در نقاط شهری و ۸۲٬۱۶۰ نفر هم در نقاط روستایی سکونت دارند.


مهاجرت

علاوه بر جمعیت بومی و ساکن، جزیره قشم دارای جمعیت غیربومی و مهاجر است که به‌طور عمده در بخش‌های تجارت، بازرگانی، صنایع و معادن، ادارات و دوایر دولتی و ارگان‌ها، بانک‌ها، تشکیلات سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر بخش‌های خدماتی به فعالیت اشتغال دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا