جاذبه های تفریحیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

پارک زیتون قشم

امتیازپست post

پارک زیتون قشم، یکی از معروفترین پارک های شهری و ساحلی جزیره قشم است

پارک زیتون قشم در ۲ کیلومتری جاده ساحلی جنوبی، به طرف غرب قرار دارد و نمایی رو به دریا دارد که همین عامل باعث می شود که این پارک بسیار محبوب گردشگران و خانواده ها باشد. در این پارک بهترین و دیدنی ترین غروب های قشم را مشاهده کنید.

مجموعه زمین های ورزشی شامل زمین فوتسال، زمین بسکتبال، زمین هندبال و والیبال ساحلی در این پارک وجود دارد. رستوران های متعددی که غذاهای متنوع ایرانی و دریایی را ارئه می دهد نیز در پارک وجود دارد که نگرانی شما را برای تهیه غذا در این پارک از بین می برد.

 

 

از مجموعه برنامه های ویژه و مورد توجه ای که در پارک زیتون قشم برای رفاه بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است تا لذت بیشتری از سفر خود ببرند، اجرای موسیقی زنده بومی و سنتی است که علاقه مندان به موسیقی می توانند از این برنامه بهره مند شوند.

 

وجود غرفه هایی برای معرفی و فروش انواع محصولات و صنایع دستی نیز وجود دارد که امکان خرید سوغاتی برای مسافران را فراهم می آورد و از مراکز خرید نزدبک به پارک زیتون می توان سیتی سنتر را نام برد.

 

از سایر تفریحات تفریحی و فرهنگی این مجموعه می توان به سینما ۴ بعدی، زمین ویژه اسکیت، پیست دوچرخه سواری، زمین فوتبال، قهوه خانه و کافی شاپ را نام برد که همه برای ارائه خدمات و رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است. همچنین در کنار پارک یک کلوپ دریایی وجود دارد که انواع ورزش های آبی مفرح را می توانید در آن تجربه کنید و لذت ببرید.

 

قشم پارک های زیادی دارد ولی با توجه به نزدیک بودن به ساحل و امکانات وسیع، پارک زیتون همواره به عنوان یک گزینه مناسب برای تفریح و گشت و گذار، در بین طرفداران تور لحظه آخری قشم یاد می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا