جزیره کیششهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل ایران کیش

امتیازپست post

هتل بین‌المللی ایران در سال 1375 در بلوار خلیج فارس کیش افتتاح شد. این هتل هتلی پنج ستاره و لوکس می‌باشد که در قلب جزیره کیش واقع شده است ، این هتل دارای معماری منحصر به فرد و در دو برج مجزا 4 طبقه‌ای بنا شده است که در طبقه همکف و چهارم با هم ارتباط دارند و به همین دلیل یکی از پروژه‌های معماری منحصر به‌ فرد کشور محسوب می‌شود. هتل دارای 130 باب واحد اقامتی است.

در سال 1392 در جزیره زیبای کیش با مساحت 7000 متر بازسازی شد .هتل ایران موقعیت جغرافیایی آن طوری واقع شده است که از ضلع شمالی مشرف به دریا و اتاق‌های واقع در ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک شهر می‌باشد.

این هتل بسیار زیبا برای افرادی که مشکل پسند هستند و نسبت به انتخاب هتل حساس هستند گزینه بسیار خوبی برای اقامت می‌باشد.

 

سوئیت و اتاق‌های هتل ایران کیش

هتل ایران دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار مجهز با بهره‌مندی از امکانات روز دنیا دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریا، جزیره و پارک شهر کیش می‌باشد. هتل ایران شامل 108 عدد اتاق بوده که در انواع دو تخته، سه تخته و سوئیت می‌باشد و از نظر فضای داخلی اتاق‌ها در مقایسه با دیگر هتل‌ها، در فضای بزرگتری طراحی شده است. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم مدیریت هوشمند روشنایی و تلویزیون هوشمند می‌باشند و اکثریت اتاق‌ها از وجود بالکن بهره می‌برند. طبقه هفتم این هتل به عنوان بخش VIP از لحاظ معماری و فضا متفاوت است. از این رو اتاق‌های این هتل حس آرامش خوبی را به مهمانان متقل می‌کند و با ارئه خدمات و امکانات خوب هتل، می‌تواند باعث رضایت‌مندی میهمانان شود.

 

رستوران و کافی شاپ

هتل ایران، رستوران و کافی شاپ‌ بسیار زیبایی دارد که با غذاها، دسرها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران اصلی هتل در طبقه لابی آن واقع شده که دارای 250 نفر ظرفیت همراه با سرآشپز و تیم حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به مهمانان می‌باشد. بنابراین اگر به دنبال طعمی جدید و متفاوت هستید می‌توانید این رستوران را که ساعت کاری آن از 12 تا 23:30 شب می باشد امتحان کنید. همچنین کافی شاپ ویتوریا هتل در طبقه آخر آن واقع شده و دارای طراحی فضایی خاص و محیطی بسیار آرامش بخش است که می‌توایند از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع، مافین و انواع شیرینی‌های خوشمزه آن لذت ببرید. یکی از مزیت‌های این کافی شاپ، فضای باز آن است که می‌توانید در فضای باز نشسته و با چشم اندازی بکر از جزیره زیبای کیش با خوردن نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها لذت ببرید.

 

تفریحات هتل ایران کیش

هتل ایران برای تفریح و ورزش، مجموعه آبی بی‌نظیری دارد که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و نیز سالن بدنسازی با تجهیزات کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. از این رو، هتل ایران دارای امکانات رفاهی بسیار عالی شامل اینترنت وایرلس در تمامی طبقات و اتاق‌ها، مجهز به سیستم IPTV یا تلویزیون هوشمند، سیستم خنک کننده و تهویه مطبوع، سیستم هوشمند تاچ به منظور سفارش مشتریان، سالن همایش، سالن‌های مجهز ورزشی، ارائه خدمات مینی‌بار شبانه روزی، فضای بازی برای کودکان، صندوق امانات اختصاصی و رستوران و کافی شاپ‌ زیبا می‌باشد.

 

دسترسی های هتل :

فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه می‌باشد. این هتل به مراکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید مروارید کیش و مرکز خرید مرجان کیش با ماشین نزدیک و حدود 4 دقیقه است. از این هتل حدود 7 دقیقه تا اسکله تفریحی فاصله است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا