رستوران ها

رستوران بادگیران بندرعباس

امتیازپست post

رستوران بادگیران بندرعباس طراحان ، کار آفرینان و معماران مجتمع بزرگ بادگیران ، در پروسه ساخت و ساز ، نه تنها به گسترش طبیعت سرسبز ، آب نما ها ، فواره ها و آبشارها پرداخته اند ، بلکه با الهام از سنت و مدرنیته ترکیبی بوجود آورده اند که در جای جای محوطه ، سازه های سمبلیکی ایجاد تا بازدید کنندگان خود را در فضائی بکر ، سنتی و متفاوت قرار دهند. * بادگیرها که دور تا دور مجتمع را فرا گرفته اند ، از سازه های کویری استان یزد الهام گرفته و مجتمع تحت تاثیر آن ، نامگذاری شده است.
بادگیر روش نوآورانه سنتی ایرانی است که با استفاده از برج های کوچک چهار گوش یا چند ضلعی منظم ، محل گرم فضای سرپوشیده را خنک می نمایند * از دیگر سازه های تماشائی ، چرخ های آسیاب آبی است که در بال راست مجتمع بچشم میخورد .
* آبشار صخره و سنگ در بال چپ مجتمع ، همراه با فواره های بلند صدای ترنم آب را در فضائی دلپذیر به نمایش می گذارد.
* فانوس دریائی و سطل وارونه در مرکز ثقل مجتمع نمادی از اقلیم بومی استان هرمزگان است ، که صدای خروش دریا و هدایت کشتی ها را بیاد می آورد.* آلاچیق جزیره نیز که گرداگرد آن را آب نما ها و فواره ها احاطه کرده ه اند ، برای اقامتی دلپذیر طراحی شده است .

معرفی آلاچیق ها

چیدمان فضای داخلی هر آلاچیق ، علاوه بر نصب تهویه مطبوع ، آلارم ویژه احضار سرمیزبان ، تبلت های سیار ، اخذ سفارش بدون حضور در پای صندوق پرداخت ، نشیمن آن به سبک و سیاق سفره خانه ها ، با قالیچه های خوش بافت و مخده ها و کوسن هایی در زوایا مفروش و تزئین گردیده است.

رستوران بادگیران بندرعباس

 

معرفی بادگیرها

مجموعه ی تفریحی و توریستی بادگیران، تعداد ۱۸ بادگیر وجود دارد، که از این تعداد ۱۴ عدد از آنها آماده ی میزبانی از میهمانان گرامی میباشد. بادگیرها علاوه بر جذابیتهای بیرونی، از داخل نیز حس نوستالژی را به میهمانان منتقل و لذت استفاده از امکانات مجموعه ی تفریحی و توریستی بادگیران را دوچندان میکند.

معرفی رستوران آبشار

یکی دیگر از قابلیت های مجموعه گردشگری بادگیران، سالن بزرگ رستوران آبشار است که فضای داخلی آن از چیدمان و معماری کلاسیک بهره گرفته و ظرفیت پذیرایی صد و پنجاه  نفر را داراست، این رستوران زیبای چند منظوره، علاوه بر سرو منوی ناهار و شام، برای برگذاری جشن های خانوادگی و همایش ها نیز طراحی شده است.

رستوران بادگیران بندرعباس

 

معرفی کافی شاپ

کافی شاپ مجموعه گردشگری بادگیران با ظرفیت پذیرایی ۲۵۰ نفر ، در محیطی دلباز، که در زاویه مناسبی از آن، جایگاه ویژه ای برای اجرای موسیقی زنده طراحی گردیده است تا میهمانان گرامی مجموعه در فضایی از نور و رنگ و موسیقی، با انواع نوشیدنی ها ی سرد و گرم پذیرایی شده و اوقات فراغتشان را خاطره انگیز می نمایند.

معرفی منطقه صخره

سنگ و صخره و کوه که با آبشاری دلپذیر همنوا شود، یکی از جذاب ترین عناصر طبیعت را بوجود می آورد .طراح خوش ذوق ما ،در ضلع غربی مجتمع سعی کرده با استفاده از سنگ های لاشه ای و ورقه ای ترکیب مناسبی را ایجاد نماید که از لحاظ بصری و صدای دلنشین آب ، حس خوب و خوشایندی را به تماشاگران هدیه نماید.

معرفی منطقه فانوس

سازه فانوس در ضلع شمالی و مرکز ثقل مجتمع در کنار سطل وارونه و ریزش ناگهانی حجم بزرگی از آب، به عنوان یکی از جاذبه های سمبلیک محسوب میشود.

معرفی منطقه چرخ چاه (چرخاب)

چاه های دستی قدمت زیادی دارند، قدیمی ترین چاه آبی که تاکنون بجای مانده در دره سند واقع شده که ساختمان آن مربوط به ۶۰۰۰ سال پیش است. با استفاده از چاه های دستی می توان مقادیر قابل توجهی آب را از لایه آبدار سطحی برداشت نمود. این گونه چاه ها بیشتر در مناطقی که رسوبات آبرفتی وجود دارد، برای مصارف شخصی و خانگی حفر می شوند.

آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

رستوران بادگیران بندرعباس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا