جزیره کیشرستوران هاشهرها و شهرستان های هرمزگان

خانه برگر کیش

امتیازپست post

اگر به دنبال جایی خوب برای خوردن همبرگری با طعم واقعی هستید، خانه برگر بهترین گزینه برای شما به حساب می آید. در این رستوران می توانید انواع ساندویچ و فست فودها را در بین انتخاب های خود قرار دهید و به قول بعضی از مشتری ها، تگزاسی برگر اینجا حرف ندارد. خانه برگر کیش برای کودکان و نوجوانان دارای جذابیت منحصر بفردی بوده و مناسب دورهمی های دوستانه هست.

دانشجویان و دانش آموزان به این خاطر که سطح قیمت رستوران متوسط رو به پایین بوده، می توانند وعده ناهار یا شام خود را با خیال راحت میل کنند. در خانه برگر کیش از مواد اولیه تازه و مرغوب برای تهیه انواع غذا استفاده شده و مشتریان برتری کیفیت غذاها را تائید می کنند.

ارائه غذاهایی با طعم هایی نظیر چیکن کاری، تندوری برگر و چیلی برگر فقط مخصوص خانه برگر بوده و همتای آن در جزیره کیش وجود نخواهد داشت. استفاده از فیله گوساله در ساندویچ استیک و پیتزا ناپولی جز ویژگی های بارز رستوران بوده و احترام به مشتری از اصول اولیه آنان هست.

 

 

جزیرهٔ کیش جزیره‌ای بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر می‌باشد و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد.

ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره حدود ۳۵ متر از سطح دریا می‌باشد. همچنین جزیرهٔ کیش فاقد رودخانه دائمی بوده و تعداد زیادی منابع آب شیرین زیرزمینی دارد.

مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر، تا بندرعباس ۲۵۰ کیلومتر، تا بندر لنگه ۹۰ کیلومتر و تا جزیره هندورابی ۲۸ کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیرهٔ کیش، بندر آفتاب می‌باشد که با این جزیره ۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا