جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل کاوان قشم

امتیازپست post

هتل آپارتمان کاوان قشم در سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرد. ساختمان این هتل در سال ۱۳۸۸ بنا گردید که پس از بازسازی در سال ۱۳۹۳ با نام هتل کاوان قشم به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان با دارا بودن ۵ طبقه به همراه ۱۱ باب سوئیت پذیرای مهمانان گرامی در جزیره قشم می باشد. همچنین این هتل به دلیل واقع بودن در خیابان ولیعصر، به بازار قدیم قشم و قلعه پرتغالی ها که از اماکن گردشگری این جزیره است، دسترسی آسانی دارد. سالن صبحانه خوری و کافی شاپ از برخی امکانات ای هتل دو ستاره به شمار می رود.

خدمات هتل

پذیرش ۲۴ ساعته

لاندری

خشکشویی

خدمات بیدار باش

خدمات اتو

صبحانه در اتاق

نهار در اتاق

فکس

خدمات تهیه بلیط

خدمات ترانسفر پولی

روم سرویس ۲۴ ساعته

خدمات اینترنتی

آدرس هتل:

قشم، خیابان ولیعصر، چهارراه رسالت جنب کوچه میلاد، هتل کاوان

 

 

 

هتل کاوان قشم

 

مساحت جزیره

مساحت جزیره ۱۴۹۱ کیلومترمربع، حدود ۲/۵ برابر دومین جزیره بزرگ خلیج‌فارس یعنی بحرین است. طول جزیره از بندر قشم تا بندر باسعیدو در انتهای جزیره را در منابع مختلف بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ کیلومتر تخمین زده‌اند و بیشتر روی طول ۱۱۵ و ۱۲۰ کیلومتر تکیه شده‌است. در گزارش توجیهی اجرای قانون تعاریف، طول سراسری جزیرهٔ قشم را ۱۲۰ کیلومتر ذکر کرده‌اند. عرض جزیره، در نقاط مختلف متفاوت بوده و به‌طور متوسط دارای سه عرض: کم (بین طبل و صلخ)، زیاد (بین لافت کهنه و شیب دراز) و متوسط (در منطقه اسکان) است. با این وجود، عرض متوسط جزیره قشم را ۱۱ کیلومتر می‌توان در نظر گرفت.

قشم ۲٫۵ برابر سنگاپور و بحرین و سان مارینو وسعت دارد و بدین‌ترتیب بزرگ‌ترین جزیره غیرمستقل جهان است و در نقطهٔ حساس و استراتژیک خلیج فارس و در دهانه تنگه هرمز واقع شده‌است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا