اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه قشم

امتیازپست post

اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه قشم در سال 1394 با هدف خدمت رسانی به گردشگران به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای 5 باب اتاق می باشد که اتاق ها در یک راستا و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

اقامتگاه آفتاب چاهکوه قشم در روستای چاهو شرقی واقع است و فاصله آن تا مرکز شهر قشم، حدود 91 کیلومتر می باشد. دسترسی آسان از اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه به ساحل دریا موجب سهولت در تردد گردشگران شده است.

همچنین مهمانان گرامی می توانند ضمن آشنایی با زندگی بومیان جزیره قشم، از جاذبه های گردشگری نظیر تنگه چاهکوه با فاصله 5 کیلومتر و جنگل حرا با فاصله 45 کیلومتر بازدید کنند.

به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه فاقد تخت، یخچال و حمام و سرویس بهداشتی هستند، برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده است.

همچنین یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده است.

اتاق های این مجموعه به دلیل قرارگیری در منطقه گرمسیری، فاقد سیستم گرمایشی هستند. لازم به ذکر است برخی از اتاق های اقامتگاه چاهکوه قشم فاقد پنجره و دارای نورگیر هستند. همچنین برخی از اتاق ها فاقد تلویزیون می باشند.

مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی آفتاب چاهکوه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

 

اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا