جاذبه های تفریحیجزیره کیششهرها و شهرستان های هرمزگان

بولینگ مریم کیش

5/5 - (1 امتیاز)

بولینگ مریم کیش یکی از بزرگترین سالن‌های بولینگ ایران به شمار می‌رود که در جزیره کیش قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم گردشگران و مسافرانی که به صورت انفرادی با تور کیش به این جزیره سفر می‌کنند، از مجموعه تفریحی بولینگ کیش که چشم‌اندازی رو به دریا و زیبا دارد، دیدن کنند و از بازی‌ها و تفریحات جانبی این مجموعه بهره‌مند شوند.

بولینگ مریم کیش در نزدیکی اسکله تفریحی جدید و مرکز همایش های بین المللی قرار دارد که هر شب در آن جنگ های شادی بسیار مفرحی و شادی با هنرمندی اکبر اقبالی و همکارانش برگزار می‌شود. این مجموعه زیبا در سال 1383 با هدف جذب خانواده‌ها و ایجاد محیطی امن، استاندارد و سالم جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان راه‌اندازی شد.

برای رفتن به بولینگ مریم کیش باید به خیابان سنائی و بلوار دریا که در راستای اسکه تفریحی کیش قرار دارد، بروید. این مجموعه با 16 خط دیجیتالی مطابق با استاندارها و تجهیزات حرفه‌ای و بین‌المللی با نورپردازی سیستم Black Light میزبان مسافرانی است که این مجموعه را در سفر به کیش برای تفریحات خود انتخاب کرده‌اند.

در کنار بولینگ مریم کیش شما می‌توانید از لوازم دیگر این مجموعه همچون میزهای بیلیارد (پیرامیت، ایت بال و اسنوکر) سالن بدنسازی، گیم‌نت، دنیای بازی، سونا استفاده کنید و اوقات خوشی را در کنار همراهانتان در آنجا سپری کنید.

جالب است که بدانید برای تفریح کودکان در بولینگ مریم کیش سالن بزرگی به نام دنیای بازی عجایب ساخته شده که دنیایی شاد و بی‌نظیر از از بازی‌های متنوع و هیجان شامل بازی‌های کامپیوتری بسیار برای آن‌ها تدارک دیده است. سالن بیلیارد بولینگ مریم کیش در طبقه اول این مجموعه قرار دارد و از دو سالن خانوادگی مجزا تشکیل شده است. این سالن با چشم‌اندازی زیبا به جزیره زیبای کیش لذت و هیجان بازی بیلیارد را برای خانواده‌ها و گردشگران را چندین برابر کرده است.

بعد از کلی تفریح و هیجان در بولینگ مریم کیش می‌توانید به طبقه فوقانی این مجموعه بروید و از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن هر آنچه را که دلتان می‌خواهد نوشِ جان کنید. همچنین اگر دلتان بخواهد در نزدیکی این مجموعه در کنار ساحل بوفه‌هایی به چشم می‌خورد که با موسیقی‌های دلنواز و دل‌پذیر خود روحتان را می‌نوازد و لحظات شیرینی را در خاطراتان ثبت می‌نماید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا