جزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگانهتل ها

هتل آلاله 2 قشم

امتیازپست post

هتل آلاله 2 قشم در سال 1394 افتتاح شد. این هتل دارای 10 طبقه و تعداد 44 باب واحد اقامتی است. هتل آلاله 2 در درگهان، در ۳۵ کیلومتری جزیره قشم، واقع می‌باشد و فاصله اندکی از مراکز خرید، ساحل و اسکله درگهان و مراکز گردشگری دارد. هتل آلاله 2 در محیطی آرام و چشم‌اندازی رو به دریا قرار گرفته است.

 

هتل آلاله 2 قشم

 

قوانین هتل هتل آلاله 2 قشم:

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

آدرس هتل :

۴۰کیلومتری قشم – درگهان، بلوار ساحلی

 

هتل آلاله 2 قشم

مسیرهای ورود به جزیره قشم

مسیر بندرعباس به قشم ( اسکله ی مسافربری شهید حقانی ). کافی است ابتدا وضعیت جوی را مطالعه نموده و در صورت مناسب بودن هوا روز سفر را مشخص نموده و به صورت حضوری بلیط در داخل اسکله تهیه نمایید.در صورت همکاری شرکت های مسافربری فروش انلاین بلیط قشم باز خواهد شد.در صورت خرابی دریا و مواج شدن خلیج فارس ، این مسیر به طور موقت با توجه به شدت هوا بین 1 ساعت تا چند روز بسته می شود.

 

ب- مسیر بندر پل به بندر لافت جزیره ی قشم ، سپس طی مسافت تقریبی 70 کیلومتر در داخل جزیره برای رسیدن به شهر قشم .ازاین بندر می توان خوردو را با کشتی های لندینگ کرافت حمل نموده و با ماشین شخصی به جزیره مسافرت نمود و هیچ محدودیتی برای نوع خودرو وجود ندارد و حرکتها معمولا 24 ساعته است قطع نمی شود.بندر پل در 10 کیلومتری شرق بندرخمیر و تقریبا 60 کیلومتری غرب بندرعباس واقع است و جاده ی بندرعباس به بندرلنگه قابل دسترسی است.مسافرانی که از از سمت بندرلنگه به بندرعباس در حرکت هستند می توانند ابتدا بندرپل را بازدید نمایند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا