اقامتگاه ها بوم گردیجزیره قشمشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ دهخدا قشم

امتیازپست post

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ دهخدا قشم در یکی از روستا های روستای جزیره ی بزرگ قشم به نام دهخدا و در 60 کیلومتری از شهر زیبای قشم واقع شده است. تمامی محوطه ی این خانه بومی با اشیاء سنتی و دستباف تزئین شده و در محوطه زیر سایبانی گسترده، فرش های دست بافت و پشتی های رنگارنگ و زیبایی برای نشستن و استراحت گردشگران قرار داده اند. علاوه بر آن تخت های سنتی و چوبی نیز زیر سایه ی درختان سرسبز برای شما مسافران عزیز آماده شده است.

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ دهخدا قشم دارای 6 باب اتاق و در مجموع پذیرای 30 الی 36 نفر می باشد. در آشپز خانه ی این اقامتگاه انواع لبنیات و ماست محلی, غذاهای دریایی و نان های خوشمزه تنوری طبخ می شود و در اختیار توریست گردان قرار می گیرد و گردشگران می توانند غذا های خوشمزه جنوبی نظیر ماهی برشته، برنج دیشو، موفلک، عنکاس خشک شده، پودینی کوسه یا سفره ماهی و هواری چکو میگ که توسط آشپزان ماهر جنوبی تهیه و طبخ شده است را سفارش دهند و از طعم بی نطیر مواد اولیه محلی و ادویه های جنوبی آن ها لذت ببرند.

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ از امکاناتی قبیل سرویس دهی اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مشترک، راهنمای تور گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سرویس صبحانه در اتاق، پارکینگ غیر مسقف و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و زبان عربی برخوردار و همچنین لازم به ذکر است برخی از سرویس بهداشتی های ایرانی و فرنگی و حمام این خانه ی بومی، مشترک می باشد و در محوطه واقع شده است.

 

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ دهخدا قشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا