اقامتگاه ها بوم گردیجزیره هرمزشهرها و شهرستان های هرمزگان

اقامتگاه بوم گردی صبورا هرمز

امتیازپست post

اقامتگاه بوم گردی صبورا (صبورآ) در جزیره هرمز واقع شده است. این جزیره بیضی شکل که در تصاویر هوایی مانند یک صدف است، بخشی از شهرستان قشم بوده و در استان هرمزگان قرار دارد. خاک و ماسه های رنگارنگ این جزیره، آن را به رنگین کمانی در خلیج فارس تبدیل کرده است.

 

اقامتگاه بوم گردی صبورآ، خانه ای سنتی و بومی ست که با داشتن 5 اتاق، ظرفیت اقامت 28 مسافر را دارد. 5 اتاق این خانه بومی شامل 3 اتاق 4 نفره، 1 اتاق 6 نفره و 1 اتاق 8 نفره ست که دارای سرویس کف خواب ، تخت و سیستم سرمایشی پنکه بوده و با معماری بومی و سنتی آماده ی پذیرش مهمانان عزیز از سراسر ایران و جهان است. لازم به ذکر است مسافران می بایست از 2 سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام که در محوطه و ساختمان اقامتگاه قرار گرفته، بصورت مشترک استفاده کنند. در این بومگردی خدماتی از قبیل پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور نیز برای مسافران خارجی ارائه می شود.

 

تمامی محوطه ی اقامتگاه سنگفرش بوده میز و صندلی هایی از جنس تنه ی درختان نخل برای استراحت و نشستن مسافران قرار داده شده است. در این خانه ی بومی کتابخانه ی کوچکی نیز وجود دارد که می توانید در اوقات فراغت، از کتابهای آن استفاده کرده و به مطالعه مشغول شوید.

در این اقامتگاه آشپزخانه ای جهت پخت و پز مسافران بصورت عمومی تعبیه شده . در صورتی که مسافران تمایل به استفاده ازغذاهای محلی هرمزگان را داشته باشند، در همسایگی اقامتگاه انواع غذاهای محلی از جمله قلیه ماهی، قلیه میگو، هواری ماهی و میگو و ته چین ماهی و میگو به سفارش مشتری طبخ می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا