جاذبه های تفریحیجزیره کیششهرها و شهرستان های هرمزگان

پارک ساحل سیمرغ کیش

امتیازپست post

پارک ساحل سیمرغ کیش یکی دیگر از پارک های ساحلی جزیره کیش و البته از جاذبه های این جزیره،می باشد. پارک سیمرغ در بخش جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در کنار هتل ماریناپارک، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم کیش قرار دارد.

پارک ساحلی سیمرغ کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی مثال زدنی و با چشم اندازی بسیار زیبا احداث شده است. ساحل سیمرغ در لیست جز جاهای دیدنی کیش است برای اطلاع از همهی مکان های دیدنی کیش کلیک کنید.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ،  پیست اسکیت، مسیرهای پیاده روی،  آبنما،  سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری کیش نیز می باشد.

مجسمه های پارک سیمرغ

یکی از زیبایی هایی که چشم گردشگران را به خود جذب می کند، مجسمه های ساخته شده در گوشه و کنار پارک می باشد. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و چهره هایی که با هنرمندی هرچه تمام ساخته شده و به زیبایی این پارک ساحلی افزوده است. اغلب گردشگران لحظاتی را برای گرفتن عکس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می کنند.

 

پارک ساحل سیمرغ کیش

پارک ساحل سیمرغ کیش

 

جزیرهٔ کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، آن را به نام «قیس» می‌شناختند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است.

 

جزیرهٔ کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود.

 

سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از این جزیره مرجانی بازدید می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا